Ny singel hausten 2020
JESUS

Det er ingen enkeltperson som har påvirka verdshistoria meir enn han. Vår tidsrekning har han som referanse. I 2020 er det over 2 milliarder menneske rundt omkring i verden som kallar seg kristne. Jesus kalla seg Guds son og sa han var sendt til verda for frelse den. Han sa blant anna følgjane: Kom til meg, alle de som slit og har tungt å bera; eg vil gje dykk kvile! Matteus 11:28  Dette er ein invitasjon til oss alle. Mange har erfart at dette er sant.
 

Johnny Cash har sagt:

«Jesus er grunnlaget for hele livet mitt. Han er min styrke. Hvis du har Jesus i ditt liv, da vet du det, da føler du det. Han er den solide klippen du kan stå på hver dag. Det fins ikke noe problem du ikke kan møte hvis du har Jesu kjærlighet til å styrke deg»

(frå boka - Når sant skal synges - Arvid Pettersen)
 

Litt etter at Corona braut ut skreiv eg denne songen. Den har eit språk som kan minne litt om klagesalmene i Bibelen. Og på samme måte som kong David uttrykker seg i sine klagesalmer, har eg blitt inspirert til å ta eit valg om å henvende meg til Jesus (Gud) med min klage, sorg, utrygghet osv. Midt i dette velger eg ikkje å vende Han ryggen, men i staden feste blikket mitt på Jesus, tilbe og prise Han sjølv om det kan sjå mørkt ut rundt meg. Kong David sine klagesalmer munna ofte ut i lovsong på slutten, eit val om endå ein gong å prise Gud.
 

"Jeg er klar over at vår kultur noen ganger oppfatter en kjærlighet til Jesus som svakhet. Det sirkulerer en løgn som sier at det er meningen at jeg skal klare livet alene, uten hjelp, uten å stanse opp og tilbe noe større enn meg selv. Men jeg tror faktisk at det finnes noe som er større enn meg, og jeg trenger at det er noe større enn meg; jeg trenger å komme nest etter en som har skjønt alt sammen".

(Donald Miller - blue like jazz)
 

Songen er tenkt og skrive som ein fellesskapssong (difor "oss" og ikkje "eg"). Sjølv om innspelinga har eit elektronisk uttrykk, går det fint an å framføre den på gitar eller eit piano. Kjekt om du syng med i bilen, på kjøkenet eller lærer deg låten og drar den fram når menigheten samlast. Ta gjerne kontakt om du ønsker å få tilsendt tekst og besifring eller singback til låten.
 

Eg trur me treng songar som kan hjelpe oss å feste fokus på Jesus midt i det usikre. Me kan få erfare det på same måte som kong David, Johnny Cash og Donald Miller, at Han er vårt skjold og vern, Han er trufast, at løftene hans står og er sanne den dag idag.

"Jesus seier; Eg er vegen, sanninga og livet. Ingen kjem til Faderen utan gjennom meg".

Johannes 14,6
 

Mvh John-Inge

Tidlegare utgivelsar

Album 2019

Singel 2018

Singel 2019

EP 2016

Singel 2019

Album 2009

Singel 2018

Album 2006

© 2016 John-Inge Rolfsnes

  • Twitter Clean
  • Facebook Clean
  • White Instagram Icon
  • SoundCloud Clean
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now